Rennosti, mutta tosissaan.

Jokainen ihminen ja yritys on erilainen. Uskomme erilaisuuden voimaan ja aidot persoonat ovat rikkaus, jota haluamme vaalia. Aina helppoa? Ei, mutta aina sen arvoista. Ole mitä olet.

Dudelle tärkeintä on laatu ja rehellisyys, jotka ohjaavat kaikkea toimintaamme.

Dude (Vierityspalkista tuttu) on vuonna 2013 perustettu jyväskyläläinen digitoimisto. Tiimimme koostuu kehittäjistä ja suunnittelijoista. Tarjoamme vain sitä, minkä osaamme emmekä lupaile liikoja. Kaupan päälle tarjoamme aina rikasta ideointikykyä: olemme parhaimmillamme, kun saamme jalostaa omia sekä asiakkaamme ideoita palvelemaan loppukäyttäjää parhaimmalla mahdollisella tavalla.

Seitsemän toimintavuoden jälkeen olemme ymmärtäneet, että emme ole enää pelkästään verkkosivujen ammattilaisia, vaan myös erittäin vahvasti brändin rakentajia. Tuleeko esimerkiksi hitaasta ja huonosti toimivasta verkkopalvelusta kuva uskottavasta toimijasta? Niinpä. Tavoitteemme on tarjota hyvät lähtökohdat kasvuun ja mahdollistaa erottuvuudella kilpailuetua. Me uskomme, että yhteistyö voi olla muutakin kuin itkua, odottelua ja epämääräisiä laskuja.

Missiomme

Suunnittelemme ja toteutamme laadukkaita verkkosivustoja ja -palveluja, joiden avulla asiakkaidemme liikevaihto, tulos ja brändin tunnettuus kasvavat. 

Visiomme

Haluamme kasvaa hallitusti Suomen halutuimmaksi ja tunnetuimmaksi WordPress-sivustojen ja verkkopalveluiden suunnittelijaksi ja toteuttajaksi.

Toimintaamme ohjaavat arvot

Läpinäkyvyys

Et tule saamaan meiltä epämääräistä tarjousta tai ontuvaa myyntipuhetta palvelusta, jota et todellakaan tarvitse tai jota emme osaisi täydellisesti tuottaa. Emme tee tyhjiä lupauksia ja kerromme avoimesti, jos emme voi jotain toteuttaa. Rehellisyys näkyy toiminnassamme työkaverilta toiselle ja työntekijältä asiakkaalle. Läpinäkyvyys näkyy myös tavassamme tehdä koodia.

Laatu

Meille laatu tarkoittaa sitä, että jokaiseen uuteen asiakkaaseen tutustutaan huolella ja verkkosivustolle/-kaupalle suunnitellaan ulkoasu, joka on parempi kuin yhdenkään samalla toimialalla toimivan kilpailijan. Emme turvaudu sivuston suunnittelussa valmisteemoihin eikä koodipuolella mennä siitä, mistä aita on matalin. Myös asiakaspalvelu ja oman talon sisältä löytyvät palvelinratkaisut sekä oma tuotekehitys palvelinongelmien valvonnassa ovat meille tärkeä osa Dude-laatua.

Vastuullisuus

Emme lähde mukaan projekteihin, joiden emme usko tuovan tähän maailmaan mitään hyvää. Olemme ehdottomasti itsekin parhaimmillamme silloin, kun asiakkaamme itse uskoo asiaansa ja kun se asia on jotain, joka tekee maailmasta paremman paikan. Emme siis lähde mukaan projekteihin, joiden yrityksen toimiala on pikavippi-, telemarkkinointi-, kosmetiikka-, nettikasino- tai aseteollisuus.

Rohkeus

Joskus se on sitä että ehdotetaan asiakkaalle jotain mitä hän ei ole pyytänyt, toisinaan taas sitä että kerromme että jotain ei kannata mielestämme tehdä. Jokaisella työntekijällä rohkeus olla mitä on ja yrityksenä rohkeus olla osiensa summa.

Kehitys

Emme ole koskaan valmiita. Koko tiimi seuraa aktiivisesti oman alansa työkalujen ja toimintaympäristön kehitystä. Joskus projekti ja tiimi hyötyy siitä että jotain uutta kehitetään omien katteiden kustannuksella jopa kesken projektin.

Välittäminen

Katsellaan vähän mitä ympärillä tapahtuu ja joskus on hyvä kysyä kanssaeläjiltä että ”kuinka voit?”. Projekteissa meille ei riitä pelkästään huikea visuaalisuus ja moitteeton koodi, vaan haluamme myös koko palvelukokemuksen olevan korkealla tasolla aina ensimmäisestä yhteydenotosta lähtien. Jokainen ihmisen kirjoittama viesti tai puhelu ansaitsee tulla vastatuksi.

Duden historia

2013

2015

2016

2017

2018

2019

2020

Alussa meitä oli vain kaksi ja vermeetkin oli lainavehkeitä. Ensimmäinen toimisto vanhan työnantajan tiloissa.

Henkilöt

Joko tutustuit handbookiimme?

Kiinnostuitko Dudesta työpaikkana?

Meille voi aina hakea, vaikka avoimia paikkoja ei olisikaan välttämättä näkyvillä. Arvioimme tilanteen aina hakijan kykyjen mukaan.