Maanantaina, 21.9.2020

Dude uudistui – Ensimmäinen perusteellinen brändiuudistus sitten perustamisen

Oli marraskuu 2019, kun otimme puheeksi Duden oman brändin. Projektien kokoluokka oli vakaasti kasvamaan päin, mutta halusimme enemmän. Halusimme olla alan kovalla kilpailukentällä näkyvämpiä, uskottavampia ja asiantuntevampia. Päätimme tehdä asialle jotain.

Lue myös nämä

Dude täytti 6 vuotta – mistä tähän on tultu, miten tähän on päästy?

Dude perustettiin vuonna 2013 kun Juha ja Roni hyppäsivät työelämästä suoraan yrittäjyyden ihmeelliseen maailmaan. Alku oli jännittävää ja erilaista, jopa pelottavaa.

Näin Duden sivustouudistus tapahtui, vaihe vaiheelta

Tämä versio Duden nettisivuista oli mahtava yhteistyöprojekti. Sivustolla on jokaisen neljän ukon mieltymyksiä ja tuotoksia tasapuolisesti ja toivomme, että se näkyy.

Digitoimisto Dude – läpileikkaus 2019

Toimitusjohtajan henkilökohtainen ja umpirehellinen näkemys edellisestä tilikaudesta. Heittäydy mukaan jännittävään seikkailuun, tai katso edes kuvat.