mainostoimisto

Selaa kirjoituksia aiheittain

Duden asiakkaat ovat supertyytyvÀisiÀ

Kysymme asiakkailtamme sÀÀnnöllisesti palautetta Duden toiminnasta yleisesti sekĂ€ siitĂ€, miten projektit ovat sujuneet. Me tykĂ€tÀÀn kehittÀÀ toimintaamme, joten tykkÀÀmme myös saada palautetta! Asiakkaiden palautteiden perusteella meillĂ€ ei ole mitÀÀn jĂ€risyttĂ€vĂ€n isoa kehitettĂ€vÀÀ, silti parannettavaa on löytynyt jonkin verran. Ennen kuin pÀÀstÀÀn nĂ€ihin parannettaviin asioihin, nostan muutaman avainluvun asiakstyytyvĂ€isyyskyselyn tuloksista. Noin 35% asiakkaistamme ovat löytĂ€neet meidĂ€t […]

Maanantaina, 22.10.2018

Millaiset ovat perussivut?

MainostoimistoyrittĂ€jĂ€nĂ€ kuulee toisinaan tiedustelua verkkosivuista, tai ainakin syytĂ€ olisi, jotta saisi leivĂ€n pöytÀÀn. Usein kysytÀÀn ”ihan perussivuja” ja hintatiedusteluihin on oikeastaan lĂ€hes aina pakko vastata lisĂ€kysymyksillĂ€, huolimatta siitĂ€ ettĂ€ kysymykseen vastaaminen uusilla kysymyksillĂ€ on lĂ€htökohtaisesti epĂ€korrektia. TĂ€ssĂ€ asiassa se on kuitenkin usein vĂ€lttĂ€mĂ€töntĂ€. VĂ€itĂ€n, ettĂ€ ei ole olemassa ”perussivuja”, kuten ei myöskÀÀn ole olemassa arkkitehdin […]

Perjantaina, 10.4.2015

Pikakelaus Duden kevÀÀseen

Duden sivuilla on ollut valitettavan hiljaista jonkin aikaa, mikĂ€ on tĂ€ysin tiedostettua. TöitĂ€ on paiskittu ja ”suutarin lapsella ei ole kenkiĂ€”, sanotaan. Uudet kengĂ€t on kuitenkin tulossa kesĂ€llĂ€, se lupaus ollaan itsellemme asetettu. Lomailimme hyvissĂ€ ajoin pÀÀsiĂ€isenĂ€, jotta kesĂ€n pystyy painamaan raakaa duunia mieli virkeĂ€nĂ€. Juha lomaili Kroatiassa ottamalla varaslĂ€hdön kesÀÀn ja toi auringon mukanaan […]

Maanantaina, 28.4.2014

Digialan odotukset ja toiveet vuodelle 2014

Niin sitĂ€ vaan vuosi vaihtui, ettĂ€ pĂ€tkĂ€hti. Aika tarkastella tĂ€tĂ€ vuotta vĂ€hĂ€n tarkemmin. Mihin web design ja digitaalisuus on mahdollisesti menossa, mitĂ€ asioita pitĂ€isi tehdĂ€ paremmin ja mihin keskittyĂ€ tarkemmin jatkossa. Vuosi 2013 oli monessakin mielessĂ€ kÀÀnteentekevĂ€, ei pelkĂ€stÀÀn omassa elĂ€mĂ€ssĂ€, vaan myös yleisesti ottaen web-alalla, netissĂ€. Tietoisuus netistĂ€ ja liiketoiminnasta netissĂ€ on parantunut kun […]

Torstaina, 2.1.2014

Sosiaalinen media – hapatusta vai todellista hyötyĂ€?

Kun toiset saattavat vielĂ€ lukea hyvĂ€ksi havaitun fyysisen sanomalehden aamun kahvipöydĂ€ssĂ€, itse plĂ€rÀÀn joka aamu 50-100 uutta artikkelia Feedlyni kautta ja luen Twitterin aamutweetit. TĂ€nĂ€ aamuna TwitterissĂ€ silmÀÀn osui kaksikin loistavaa artikkelia, joista on pitĂ€nyt tuoda jo aiemmin oma mielipiteeni esille. Yle kirjoitti tĂ€nĂ€ aamuna otsikolla Asiantuntija rauhoittelee: DigijĂ€lkiĂ€ turha pelĂ€tĂ€ – ”Harvalla meistĂ€ on […]

Keskiviikkona, 23.10.2013

Digitoimisto on nykyaikainen mainostoimisto

Joku saattaa ihmetellĂ€, ettĂ€ mikĂ€ ihmeen ”digitoimisto”? Meille digitoimisto on lyhyt ilmaisu kĂ€sitteelle ”digitaalinen mainostoimisto”. Perinteinen mainostoimisto tekee ainakin grafiikkaa, mainontaa, yritysilmeitĂ€ ja markkinointia. NiitĂ€ tarroja autoissa ja julisteilta messuilla, you know. Me teemme kaikkea sitĂ€, mutta olemme ennen kaikkea netin kehityksessĂ€ mukana tekemĂ€ssĂ€ ja kokeilemassa uusimpia web-tekniikoita, sekĂ€ pĂ€ivittĂ€in lĂ€snĂ€ alati kasvavassa ja kehittyvĂ€ssĂ€ […]

Keskiviikkona, 5.6.2013

Firma pÀrÀhti pystyyn

Sunnuntai-illan aurinko laskee MĂ€ki-Matin taakse, tai sinne jonnekin. Pari jamppaa istuu JyvĂ€skylĂ€n ydinkeskustassa toimistolla ideoimassa, takomassa koodia ja vÀÀntĂ€mĂ€ssĂ€ graffaa. Takana erittĂ€in kiireisiĂ€ pĂ€iviĂ€, satoja kuppeja kofeiinia sisĂ€ltĂ€vÀÀ juotavaa, tuhansia rivejĂ€ koodia ja vihdoin osaa jopa henkĂ€istĂ€ – oman yrityksen sivut ovat vihdoin pystyssĂ€ ja voi vihdoinkin julkisesti sanoa ÀÀneen olevansa yrittĂ€jĂ€. Kelataanpas vĂ€hĂ€n kulunutta […]

Sunnuntaina, 2.6.2013