asiakaspalvelu

Selaa kirjoituksia aiheittain

Miksi kuukausikehityksessä ei ole mitään järkeä?

Otsikko on hieman kärjistävä, mikäänhän kun ei ole täysin mustaa tai valkoista. Kuukausikehityksessä voi olla joskus jotain järkeä, mutta se vaatii suunnitelmallisuutta ja aktiivisuutta.

Keskiviikkona, 27.4.2022

Miksi verkkosivuston tekijälle kannattaa maksaa myös projektin valmistumisen jälkeen

Verkkosivuston tekijä on kuin kumppani, sellainen joka pysyy kyydissä mukana eikä jätä sinua oman onnesi nojaan julkaisunkaan jälkeen.

Tiistaina, 27.4.2021

Päiväni koodarina Рtällainen on teknologiajohtajan normipäivä

Millainen on teknologiajohtajan p√§iv√§? T√§ss√§ kirjoituksessa raotamme hieman arkea ja kerromme millainen tyypillinen p√§iv√§ Duden CTO:lla, Roni ”Rolle” Laukkarisella on.

Torstaina, 5.3.2020

Duden asiakkaat ovat supertyytyväisiä

Kysymme asiakkailtamme s√§√§nn√∂llisesti palautetta Duden toiminnasta yleisesti sek√§ siit√§, miten projektit ovat sujuneet. Me tyk√§t√§√§n kehitt√§√§ toimintaamme, joten tykk√§√§mme my√∂s saada palautetta! Asiakkaiden palautteiden perusteella meill√§ ei ole mit√§√§n j√§risytt√§v√§n isoa kehitett√§v√§√§, silti parannettavaa on l√∂ytynyt jonkin verran. Ennen kuin p√§√§st√§√§n n√§ihin parannettaviin asioihin, nostan muutaman avainluvun asiakstyytyv√§isyyskyselyn tuloksista. Noin 35% asiakkaistamme ovat l√∂yt√§neet meid√§t […]

Maanantaina, 22.10.2018

Paras chat-palvelu yritykselle

Kaikkien chat-palveluiden isä ja äiti on täällä. Crisp on helppo, edullinen ja suomenkielinen chat-palvelu, jonka design on tyylikäs ja uskottava ja joka ennen kaikkea toimii. Lue palvelun plussat. Miinuksia, onko niitä?

Torstaina, 28.1.2016

6 parasta chat-palvelua verkkosivuille – osa 2

Chat-palveluja on sadoittain, mutta joukossa on paljon bugisia tai muuten vain kökön näköisiä, joita ei voi tuunata haluamakseen tai joista ei löydy perusominaisuuksia kummempaa. Mitkä chat-palvelut ovat laadukkaita, mikä kannattaa ottaa verkkosivuille käyttöön? Lue tästä lisää.

Keskiviikkona, 13.1.2016

6 parasta chat-palvelua verkkosivuille

Chat-palvelu verkkosivuilla on hyödyllinen väline asiakashankintaan ja asiakaspalveluun. Tässä kirjoituksessa on kartoitettu kymmenen erilaista chat-palvelua plussineen ja miinuksineen.

Maanantaina, 23.2.2015