Taidamme olla vähän erilainen digitoimisto

Odotitko ylivirallisia pukumiehiä tai myyntijargonia suoltavia konsultteja, joiden puheista et ymmärrä yhtään mitään? Sellaista dudea et täältä löydä.

Digitoimisto Dude on keväällä 2013 perustettu neljän ukon tehoyksikkö. Teemme tiukkoja toteutuksia laadusta tinkimättä. Jokaisella dudella on omat erikoisosaamisensa, jotka sopivat saumattomasti yhteen. Vahvuuksiamme ovat alan laaja tuntemus, ajantasainen osaaminen ja jatkuva uuden oppiminen, ketteryys sekä maanläheinen palvelu.

Asiakkainamme on monia eri alan yrityksiä, joiden kanssa olemme toteuttaneet monipuolisia verkkoprojekteja. Verkostostamme löytyy yhteistyökumppaneita tarjoamaan ratkaisut esimerkiksi valo- ja videokuvaukseen sekä sisällöntuotantoon.

Olemme myös aktiivisesti mukana Suomen WordPress-yhteisön toiminnassa ja julkaisemme paljon avointa koodia.

4 Dudea
200+ Projektia
833% Tuloksen kasvu (2016)
2 Ryssityt projektit

Boys of summer

Aamut ei oo mun feivörittejä, ne vois kieltää lailla. Yhdeltätoista alkaa vasta silmät aueta, neljännen espresson jälkeen.

Roni Laukkarinen

Web-kehittäjä, toimitusjohtaja

Älä hättäile, istu mättäille. Kyllä se pipo vielä löytyy.

Juha Laitinen

AD, hupiukko

Lisää vesi, poista purut... tää meidän kahviautomaatti on kuin joku helvetin moderni tamagotchi, koko ajan saa olla hoitamassa ettei se kuole käsiin.

Kristian Hohkavaara

AD, asiakkuudet

Parasta ikuna on nätisti tehty toimiva koodi.

Timi Wahalahti

Taustakehittäjä, yksisarvinen

Kohtaavatko arvomme?

Rehellisyys

Meiltä on turvallista ostaa, koska emme varsinaisesti osaa myydä - et tule siis saamaan meiltä epämääräistä tarjousta tai ontuvaa myyntipuhetta palvelusta, jota et todellakaan tarvitse. Vaikka päivämme ovat gridiä ja devausta, niin silti haluamme puhua asiakkaidemme kanssa suomea ja tulla ymmärretyiksi ja vaikka kyseessä on yritysten välinen liiketoiminta, niin silti sitä tekevät keskenään ihmiset.

Laatu

Meille laatu tarkoittaa sitä, että jokaiseen uuteen asiakkaaseen tutustutaan huolella ja verkkosivustolle/-kaupalle suunnitellaan ulkoasu, joka on parempi kuin yhdenkään samalla toimialalla toimivan kilpailijan. Emme turvaudu sivuston suunnittelussa valmisteemoihin eikä koodipuolella mennä siitä, mistä aita on matalin. Myös oman talon sisältä löytyvät palvelinratkaisut sekä oma tuotekehitys palvelinongelmien valvonnassa ovat meille tärkeä osa Dude-laatua.

Maalaisjärki

Me emme ole hirveän hyviä suoltamaan korkealentoista konsulttijargonia tai tekemään satasivuisia myynti-/markkinointisuunnitelmia. Alkutapaamisen jälkeen pyrimme jo hyvin pian olemaan todellisen tekemisen parissa, jotta verkkosivustosi tai -kauppasi olisi mahdollisimman pian julkaistu.

Huumorihommat

Vaikka teemme usein kovaa duunia ja pitkää päivää, pidämme myös huolen siitä että huumori ei jää liiaksi takavasemmalle. Hevosnaamari vedetään tarvittaessa päähän ja tilannetta saatetaan myös joskus keventää tilanteeseen sopivilla YouTube-videoilla. Toisinaan tilanne - ei toki joka päivä - saattaa vaatia jopa Jyväskylän toiseksi vanhimman seurusteluravintolan Sohwin palveluita.

Yritykseen liittyviä kirjoituksia

Näin Duden sivustouudistus tapahtui, vaihe vaiheelta

Tämä versio Duden nettisivuista oli mahtava yhteistyöprojekti. Sivustolla on jokaisen neljän ukon mieltymyksiä ja tuotoksia tasapuolisesti ja toivomme, että se näkyy. Tässä artikkelissa pilkon sivuston palasiksi ja avaan jokaisen palasen tarkemmin auki.

Roni Laukkarinen

Duden harharetki palvelinmaailmassa

Syksyllä 2016 sattui tilanne jota ei toivoisi edes pahimmalle kilpailijalleen, joka piti Duden teknisen tiimin hereillä lukuisia öitä viikko toisensa jälkeen, vaikutti käynnissä oleviin projekteihin, firman yleiseen mielialaan ja ennen kaikkea asiakkaittemme internetnäkyvyyteen.

Timi Wahalahti

Katsaus kevääseen 2016 – uusia työnäytteitä ja kuulumisia

Duden pajalla on käynyt kamala hälinä ja hommat pyörii eteenpäin sellaisella vauhdilla että heikompaa hevostuttaisi. Tähän hetkeen ennen juhannusta on hyvä ottaa lyhyt katsaus siihen, mitä kaikkea onkaan oikein tapahtunut.

Timi Wahalahti

Digitoimisto Dude: ruumiinavaus 2016

On aika tehdä reippaalle taaperolle rehellinen läpileikkaus. Emme ole koskaan kirjoittaneet esimerkiksi raha-asioista, vaikka se lienee yrityksen kannalta yksi oleellisimmista asioista. Digitoimiston arki on todellakin muutakin kuin hevosnaamari päässä hölmöilyä.

Kristian Hohkavaara

Neljäs dude remmiin

Tseenare! Meitsi on Wahalahden Timi, nuori tsaikkari joka on koodannu menemää monta vuotta WordPressill.

Timi Wahalahti

Se kolmas dude

olin vuoden 2014 loppupuolella aika kypsä etsimään ympärilleni kumppaneita ja kävin keskusteluja muutamien paikallisten toimijoiden kanssa. Vaihtoehtoja ei ollut monta, koska halusin päästä kimppaan ihan tietyn tyyppisten tekijöiden kanssa.

Kristian Hohkavaara

Digitoimisto Dude Oy ja Hohkavaara ovat nyt samaa puljua

Elokuussa muutettiin vaivihkaa isompiin tiloihin ja osa on saattanut pyöritellä päässä jotain hulluja ajatuksia, mutta ei se ole hetkeen mikään salaisuus ollut että Dude on löytänyt kolmannen mestarin tiimiinsä.

Roni Laukkarinen

Vuosi paketissa ja fiiliksiä tulevasta

Vuoden lähestyessä loppuaan on hyvä fiilistellä mennyttä vuotta. Vuosi 2014 oli Digitoimisto Duden ensimmäinen kokonainen vuosi ja se opetti meille paljon. Kehitystä tapahtui niin tekniikan, työtapojen sekä asiakaspalvelun saralla.

Juha Laitinen

{{ post.title }}

{{ post.excerpt }}

{{ post.author.name }}