sisÀltösuunnittelu

Selaa kirjoituksia aiheittain

Miten rakentaa tavoitteelliset verkkosivut markkinoinnin ja myynnin tueksi

Lue digimarkkinoinnin asiantuntijan Sanna Virtasen neljÀ erilaista nÀkökulmaa siihen, miten voit arvioida verkkosivuston uusimisen tarvetta.

Tiistaina, 15.6.2021

7 syytÀ miksi verkkosivuilta poistutaan

Googlen Analytiikan Bounce Ratesta, eli vÀlittömÀstÀ poistumisprosentista on digimarkkinointipiireissÀ jauhettu iÀt ja ajat. Mutta satutko tietÀmÀÀn mistÀ korkea prosentti johtuu? SyynÀ ei ainakaan ole rullaamisen tarve tai muut myytit, nykypÀivÀnÀ ihminen kyllÀ scrollaa.

Tiistaina, 21.8.2018

Verkkosivujen suunnittelu aikataulussa – totta vai tarua?

Aikataulut ovat web-alan suurimpia mysteerejĂ€. Ne eivĂ€t nimittĂ€in juuri koskaan pidĂ€ pĂ€ivĂ€lleen paikkaansa. Vaikka digitoimisto pysyisi sovitussa aikataulussa, liian usein kĂ€y silti niin ettĂ€ sivustoa ei saada julkaistua tavoitteeseen mennessĂ€. Tai saadaan, mutta jotain osioita laitetaan piiloon. Aina on ”se projekti” tai ”ne projektit”, jotka lojuvat edelleen jossain limbossa odottamassa sisĂ€ltöÀ tai vihreÀÀ valoa joltain […]

Perjantaina, 16.3.2018

SisÀltö ei tule ensin

SisĂ€ltö on kuningas, periaatteessa. Vai onko? Elisa Heikura Moretagilta kĂ€vi puhumassa tammikuun WordPress JyvĂ€skylĂ€ Meetupissa siitĂ€ kuinka verkkosivuja yleensĂ€ suunnitellaan vÀÀrin. Kahvikeskustelut ja itse esitys kirvoitti paljonkin ajatuksia kenties hohkatuimmasta asiasta verkkosivujen suunnittelusta – sisĂ€llöstĂ€.

Perjantaina, 2.2.2018

SisÀltö on verkkosivuston sydÀn

SisÀllöntuotanto on aika iso osa verkkosivujen kehitysprosessia. Dude ei tarjoa erikseen konseptointipalvelua, mutta meillÀ on siitÀkin huolimatta paljon annettavaa sisÀltöasioihin.

Perjantaina, 2.6.2017