Usein kysytyt kysymykset
Meiltä kysytään paljon kaikkea. Tälle sivulle on koottuna usein kysyttyjä kysymyksiä.
Meiltä kysytään paljon kaikkea. Tälle sivulle on koottuna usein kysyttyjä kysymyksiä.
Sivuston toiminnallisuustoiveista sekä meidän ja asiakkaan välisestä kommunikaationopeudesta riippuen keskimäärin 2-5 kuukautta. Jos totta puhutaan niin voi mennä pidempäänkin, jos asiakkaan toivelista on pidempi kuin joulupukin parta.
Kiva kuulla! Toimarin numero on 040 835 1033, johon kannattaa soittaa hetimmiten. Jos pre-paidista on puheaika tapissa, voit laittaa myös mailia osoitteella moro@dude.fi.
Muista, että hyvällä ja mietityllä tarjouspyynnöllä saat varmasti myös tarkimman tarjouksen ja parhaan hinnan. Lisätietoja hyvän tarjouspyynnön tekemisestä löydät blogistamme.
Verkkosivuston voi ostaa kahdella tavalla: joko tuotteena tai palveluna. Me myydään sivustoa palveluna, mikä tarkoittaa sitä että se tehdään just sulle hikeä, kyyneleitä ja tupakkia säästelemättä. Ei siis käytetä mitään valmisteemoja, jotka ei ota huomioon sun yrityskohtaisia tarpeita tai anna muutenkaan paljoa pelivaraa brändin rakentamiselle. Ja kun kaikki tehdään räätälöiden, niin eihän sitä sivustoa silloin takahuoneen hyllyltä minuutissa vedetä.
Aikaa menee myös siinä, kun toteutusta suunnitellaan ja ideoita pallotellaan. Eikä me odoteta sitä, että asiakaskaan vastaa meidän kysymyksiin saman päivän puolella joka kerta. Pelkästään erilaiset kommunikaatioviiveet asiakkaan puolelta vie kokonaisajasta usein pari viikkoa.
Kyllähän tässä työtunneista puhutaan. Mitä enemmän toiveita asiakkaalla, sitä enemmän tunteja meillä menee niiden toteuttamiseen.
Keskimäärin sivustoon käytetään 50-150 tuntia, joka sisältää suunnittelua kuten aloitustapaamisen, materiaalin koostamista ja siihen perehtymistä sekä asiakkaaseen, kilpailijoihin ja toimialaan tutustumista. Tämän jälkeen päästään toteutukseen: Sivuston etusivuun ja muihin sivupohjiin mietitään käyttöliittymä ja visuaalinen ilme, joiden merkeissä istutaan jälleen alas ja jutellaan. Kun tarvittava visuaalinen paketti on kasassa, siirrytään tekniseen toteutukseen, joka jaetaan meillä front- ja back-kehitykseen (suomeksi: sellaisen koodaamista, joka määrittelee miltä kaikki näyttää eli front-end ja miten kaikki toimii eli back-end). Lopuksi usein vielä istutaan porukalla alas ihmettelemään, että miten tulikin taas näin erinomainen sivusto tehtyä.
Jatkokehitystä tehdään yleensä tuntihinnoittelulla, mutta jokainen työ sovitaan erikseen ja kokonaisuuksille sovitaan könttähinta. Yllättäviä laskuja et meiltä saa, eikä kohtuullisista pikkumuutoksista peritä mitään, jos olet ylläpitopakettimme piirissä.
Meiltä tietysti! Dudella on omat WordPress-optimoidut palvelimet monesta hyvästä syystä. Yleensä verkkosivujen tekijät joko laittavat sivutilan/webhotellin etsimisen asiakkaan vastuulle tai pieraisevat tunnukset ties mihin hostingpalveluun, josta ei ole mitään käryä. Meidän kautta sinun ei tarvitse huolehtia tästä.
Olemme tarjonneet ylläpitopalvelun nimellä kulkevaa yhdistettyä hosting- ja ylläpitopalvelua asiakkaillemme alusta asti siksi, että silloin kun sivut menee nurin ei asiakkaan tarvitse turhautua kun puhelimesta kuuluu vain odotusmusiikki, eikä meidän tekijöinä tarvitse turhautua silloin kuin asiakkaamme sivusto ei toimikaan. Myös päivitykset, julkaisupuuhat ja muut ovat paremmin hanskassa kun sivusi majailevat meillä eikä muualla.
Duden palvelimet sijaitsevat Suomen armeijan vanhaan kallioluolastoon rakennetussa korkean turvaluokituksen konesalissa ja käyvät 100% ekologisella tuulivoimalla.
Koska teemme toteutuksia ainoastaan WordPressillä, on myös palvelimemme viritetty ainoastaan sitä varten parhaan suorituskuvun takaamiseksi. Normaaliin webhotelliin verrattuna sivut latautuvat huomattavasti nopeammin ja toimintavarmuus on moninkertainen. Ulkopuolisista ratkaisuista poiketen, voimme reagoida mahdollisiin vikatilanteisiin jo ennen kuin asiakkaat huomaavat ne. Jos et usko, tsekkaa osoitteessa status.dude.fi kuinka luotettavat palvelimemme ovat.
Pienimpäänkin ylläpitopakettiimme kuuluu verkkotunnus SSL-sertifikaatilla, päivitykset, varmuuskopiot sekä tietenkin lyömätön aspamme, jossa ei chattibotti jaarittele eikä vuoronumeroita jaella.
Haluatko tietää lisää palveluistamme ja Dudesta yrityksenä? Täytäthän oheisen lomakkeen, niin olemme teihin pikimmiten yhteydessä.