logo

Selaa kirjoituksia aiheittain

Asiakkaan brĂ€ndi-ilmeen jalkauttaminen verkkosivulle – Ongelmatonta vai ei?

On brÀndi-ilmeitÀ, joiden ohjeistuksissa jokainen asia on mietitty tarkasti ja niistÀ ei haluta lipsua. Kuinka ne sitten otetaan suunnittelussa huomioon? Saako ohjeistuksista poiketa, jos ne asettavat ongelmia mm. saavutettavuuden kanssa? MitÀ jos brÀndi-ilmettÀ tai -ohjeistusta ei ole tai se on vajavainen?

Tiistaina, 25.5.2021

Suunnittelijalle kohdistetut kysymykset verkkosivun uudistusprojektissa – TOP5

Ajoittain projektissamme kohtaamme kysymyksiÀ suunnitteluratkaisuistamme, sillÀ kymmeniÀtuhansia euroja kustantavassa verkkosivustossa asiakkaalla on tÀysi oikeus siihen. Olen listannut viisi yleisimmin kuultua kysymystÀ, joihin olen perustellut, miksi nÀihin ei aina kannata tehdÀ toimenpiteitÀ.

Maanantaina, 17.5.2021

Dude uudistui – EnsimmĂ€inen perusteellinen brĂ€ndiuudistus sitten perustamisen

Oli marraskuu 2019, kun otimme puheeksi Duden oman brÀndin. Projektien kokoluokka oli vakaasti kasvamaan pÀin, mutta halusimme enemmÀn. Halusimme olla alan kovalla kilpailukentÀllÀ nÀkyvÀmpiÀ, uskottavampia ja asiantuntevampia. PÀÀtimme tehdÀ asialle jotain.

Maanantaina, 21.9.2020