logo

Selaa kirjoituksia aiheittain

Asiakkaan brändi-ilmeen jalkauttaminen verkkosivulle – Ongelmatonta vai ei?

On brändi-ilmeitä, joiden ohjeistuksissa jokainen asia on mietitty tarkasti ja niistä ei haluta lipsua. Kuinka ne sitten otetaan suunnittelussa huomioon? Saako ohjeistuksista poiketa, jos ne asettavat ongelmia mm. saavutettavuuden kanssa? Mitä jos brändi-ilmettä tai -ohjeistusta ei ole tai se on vajavainen?

Tiistaina, 25.5.2021

Suunnittelijalle kohdistetut kysymykset verkkosivun uudistusprojektissa – TOP5

Ajoittain projektissamme kohtaamme kysymyksiä suunnitteluratkaisuistamme, sillä kymmeniätuhansia euroja kustantavassa verkkosivustossa asiakkaalla on täysi oikeus siihen. Olen listannut viisi yleisimmin kuultua kysymystä, joihin olen perustellut, miksi näihin ei aina kannata tehdä toimenpiteitä.

Maanantaina, 17.5.2021

Dude uudistui – Ensimmäinen perusteellinen brändiuudistus sitten perustamisen

Oli marraskuu 2019, kun otimme puheeksi Duden oman brändin. Projektien kokoluokka oli vakaasti kasvamaan päin, mutta halusimme enemmän. Halusimme olla alan kovalla kilpailukentällä näkyvämpiä, uskottavampia ja asiantuntevampia. Päätimme tehdä asialle jotain.

Maanantaina, 21.9.2020