brändi-identiteetti

Selaa kirjoituksia aiheittain

Asiakkaan brändi-ilmeen jalkauttaminen verkkosivulle – Ongelmatonta vai ei?

On brändi-ilmeitä, joiden ohjeistuksissa jokainen asia on mietitty tarkasti ja niistä ei haluta lipsua. Kuinka ne sitten otetaan suunnittelussa huomioon? Saako ohjeistuksista poiketa, jos ne asettavat ongelmia mm. saavutettavuuden kanssa? Mitä jos brändi-ilmettä tai -ohjeistusta ei ole tai se on vajavainen?

Tiistaina, 25.5.2021

Dude uudistui – Ensimmäinen perusteellinen brändiuudistus sitten perustamisen

Oli marraskuu 2019, kun otimme puheeksi Duden oman brändin. Projektien kokoluokka oli vakaasti kasvamaan päin, mutta halusimme enemmän. Halusimme olla alan kovalla kilpailukentällä näkyvämpiä, uskottavampia ja asiantuntevampia. Päätimme tehdä asialle jotain.

Maanantaina, 21.9.2020

Mahtavan monipuolinen ensimmäinen kuukausi Dudella

Viime perjantaina tuli kuukausi siitä, kun käänsin uuden sivun urallani ja liityin Dudelle suunnittelijaksi. Välillä kuitenkin tuntuu, kuin olisi ollut jo useamman kuukauden täällä pöhisemässä. Dudella tyyppien kanssa tulee niin vaivattomasti juttuun ja toki oma kokemus alalta aikaisemmin on edesauttanut sitä, kuinka hommiin pääsi heti sisään ja kuinka monipuolisesti on päässyt kehittämään asioita.

Maanantaina, 16.12.2019