palvelut

Selaa kirjoituksia aiheittain

Miksi verkkosivuston tekijälle kannattaa maksaa myös projektin valmistumisen jälkeen

Verkkosivuston tekijä on kuin kumppani, sellainen joka pysyy kyydissä mukana eikä jätä sinua oman onnesi nojaan julkaisunkaan jälkeen.

Tiistaina, 27.4.2021

WordPress-verkkosivut – räätälille vai markettiin?

WordPress on maailman suosituin sisällönhallintajärjestelmä ja verkkosivualusta, eikä syyttä. Emme kuitenkaan suosittele itse tekemistä yritykselle, emmekä valmispalikoiden liiallista käyttöä. Miksi siis WordPress-sivut kannattaa räätälöidä tarpeisiin sopivaksi digitoimistolla, eikä käyttää valmiita teemoja tai lisäosia? Lue lisää alta.

Keskiviikkona, 2.8.2017

Digitoimisto Dude: ruumiinavaus 2016

Pahoittelut otsikosta, sehän on raflaavuudessaan ilmiselvä klikkiansa. Duden 3-vuotissynttäreiden lähestyessä on kuitenkin aika tehdä reippaalle taaperolle rehellinen läpileikkaus. Emme ole koskaan kirjoittaneet esimerkiksi raha-asioista, vaikka se lienee yrityksen kannalta yksi oleellisimmista asioista. Digitoimiston arki on todellakin muutakin kuin hevosnaamari päässä hölmöilyä.

Torstaina, 14.4.2016

Palvelimen merkitys WordPress-sivustoille

Verkkosivuston tekijöitä löytyy monenlaisia, mutta niin myös palvelimia. Monesti unohtuu, että palvelimet ovat oleellinen osa verkkosivuprojektia. Niinsanottuja ”webhotelleja” saa monesta paikasta ja sivustoja hostaavia- ja ylläpitäviä yrityksiä on monenlaisia. Perinteinen tapa alalla on ollut jättää sivutilan, palvelinten, tietokantojen ja sähköpostien hommaaminen asiakkaalle itselleen. Dude on kuitenkin ottanut homman hoitaakseen alusta asti sivustoprojektin yhteydessä ihan jo […]

Tiistaina, 15.3.2016

Paras chat-palvelu yritykselle

Kaikkien chat-palveluiden isä ja äiti on täällä. Crisp on helppo, edullinen ja suomenkielinen chat-palvelu, jonka design on tyylikäs ja uskottava ja joka ennen kaikkea toimii. Lue palvelun plussat. Miinuksia, onko niitä?

Torstaina, 28.1.2016

Kuumimmat työkalut sivuston kävijöiden seurantaan

Miten verkkosivuston kävijöitä ja heidän toimintaansa sivuilla kannattaa seurata? Mitä työkaluja käyttää esimerkiksi A/B-testaamiseen? Mistä tiedät osaavatko kävijät navigoida sivustollasi? Katso tästä tärpit työkaluihin!

Keskiviikkona, 4.2.2015

Työkalut tehokkaampaan työskentelyyn vuodelle 2015

Päivittäisessä työssäni on käytössä kymmeniä työkaluja, joista jokainen on yhtä arvokas. Koodailun apuvälineitä en kuitenkaan ala tässä artikkelissa listaamaan, vaan lähinnä sellaisia työkaluja, joista voisi olla hyötyä sinullekin. Isommissa kuvioissa nämä eivät välttämättä ole ihan yhtä toimivia, mutta voisin kuvitella että näistä on hyötyä etenkin alle viiden hengen yrityksissä.

Perjantaina, 2.1.2015

Vuosi paketissa ja fiiliksiä tulevasta

Vuoden lähestyessä loppuaan on hyvä fiilistellä mennyttä vuotta. Vuosi 2014 oli Digitoimisto Duden ensimmäinen kokonainen vuosi ja se opetti meille paljon. Kehitystä tapahtui niin tekniikan, työtapojen sekä asiakaspalvelun saralla. Projektien määrä kasvoi vuoden aikana luonnollisesti. Tekniikka sekä työtavat nopeutuivat sekä tietty rutiini alkoi nostamaan päätään pusikosta. Hyvä asia oli se, että duuni nopeutui ja pystyi […]

Tiistaina, 23.12.2014