Nettisivut on tärkeä myyntikanava ja uskottavuuden ja brändin boostaaja. Tehdäkö itse vai tilatako digitoimistolta? Avataanpas kaikki vaihtoehdot kunnolla läpi.
Selaa kirjoituksia aiheittain
Nettisivut on tärkeä myyntikanava ja uskottavuuden ja brändin boostaaja. Tehdäkö itse vai tilatako digitoimistolta? Avataanpas kaikki vaihtoehdot kunnolla läpi.
Torstaina, 10.6.2021
On brändi-ilmeitä, joiden ohjeistuksissa jokainen asia on mietitty tarkasti ja niistä ei haluta lipsua. Kuinka ne sitten otetaan suunnittelussa huomioon? Saako ohjeistuksista poiketa, jos ne asettavat ongelmia mm. saavutettavuuden kanssa? Mitä jos brändi-ilmettä tai -ohjeistusta ei ole tai se on vajavainen?
Tiistaina, 25.5.2021
Ajoittain projektissamme kohtaamme kysymyksiä suunnitteluratkaisuistamme, sillä kymmeniätuhansia euroja kustantavassa verkkosivustossa asiakkaalla on täysi oikeus siihen. Olen listannut viisi yleisimmin kuultua kysymystä, joihin olen perustellut, miksi näihin ei aina kannata tehdä toimenpiteitä.
Maanantaina, 17.5.2021
Mitä asioita pitää ottaa huomioon, että WordPress-sivuista saa nopeasti latautuvat? Katso seitsemän vinkkiämme!
Tiistaina, 4.5.2021
Usein kuullaan sanonta ”hyvin suunniteltu on puoliksi tehty”. Saattaa kuulostaa siltä itseltään, mutta jatkamalla lukemista huomaat, että verkkosivun suunnittelussa siinä piilee totuus. Suunnittelun aikana voidaan kampata pienetkin sudenkuopat, jos on huolellinen ja järjestelmällinen. Sillä on myös valtava rooli verkkosivun uudistuksen onnistumisen kannalta, sillä mitä enemmän asioita on pureskeltu läpi, sitä viimeistellympi ja pitkäikäisempi uudesta sivustosta saadaan.
Torstaina, 29.4.2021
Verkkosivuston tekijä on kuin kumppani, sellainen joka pysyy kyydissä mukana eikä jätä sinua oman onnesi nojaan julkaisunkaan jälkeen.
Tiistaina, 27.4.2021
CSS-mies Tuomas tuli Dudelle harjoittelemaan front endiä tammikuussa. Miten neljä kuukautta on sujunut ja miltä tulevaisuudenkuvat vaikuttaa. Lue eteenpäin, niin tiedät enemmän!
Perjantaina, 16.4.2021
Miksi sisältöä ei ole aseteltu tiiviimmin? Tämä on kysymys, jonka kuulen usein palavereissa. Kysymys, johon on lopulta hyvin yksinkertainen vastaus. Avaruus, eli sisällön selkeä ja ilmava jaksottaminen nostaa käyttäjälle verkkosivujen ydinsisällön selkeästi paremmin valokeilaan ja sen myötä yksinkertaisesti tehostaa konversiota, joka tuo sinulle liidejä.
Perjantaina, 9.4.2021
Suomi on säpissä ja dudet eristyksissä, suurin osa janttereista jo pitkin vuotta. Mutta miltä näyttävät työmuurahaisten työpöydät? Jokaisen kotitoimisto on nyt näyteikkunassa. Katso kuvat!
Perjantaina, 12.3.2021