asiakas

Selaa kirjoituksia aiheittain

Duden asiakkaat ovat supertyytyväisiä

Kysymme asiakkailtamme säännöllisesti palautetta Duden toiminnasta yleisesti sekä siitä, miten projektit ovat sujuneet. Me tykätään kehittää toimintaamme, joten tykkäämme myös saada palautetta! Asiakkaiden palautteiden perusteella meillä ei ole mitään järisyttävän isoa kehitettävää, silti parannettavaa on löytynyt jonkin verran. Ennen kuin päästään näihin parannettaviin asioihin, nostan muutaman avainluvun asiakstyytyväisyyskyselyn tuloksista. Noin 35% asiakkaistamme ovat löytäneet meidät […]

Maanantaina, 22.10.2018

Vuosi paketissa ja fiiliksiä tulevasta

Vuoden lähestyessä loppuaan on hyvä fiilistellä mennyttä vuotta. Vuosi 2014 oli Digitoimisto Duden ensimmäinen kokonainen vuosi ja se opetti meille paljon. Kehitystä tapahtui niin tekniikan, työtapojen sekä asiakaspalvelun saralla. Projektien määrä kasvoi vuoden aikana luonnollisesti. Tekniikka sekä työtavat nopeutuivat sekä tietty rutiini alkoi nostamaan päätään pusikosta. Hyvä asia oli se, että duuni nopeutui ja pystyi […]

Tiistaina, 23.12.2014