konversio

Selaa kirjoituksia aiheittain

Sisällön ja avaruuden merkitys verkkosivujen käyttökokemuksessa

Miksi sisältöä ei ole aseteltu tiiviimmin? Tämä on kysymys, jonka kuulen usein palavereissa. Kysymys, johon on lopulta hyvin yksinkertainen vastaus. Avaruus, eli sisällön selkeä ja ilmava jaksottaminen nostaa käyttäjälle verkkosivujen ydinsisällön selkeästi paremmin valokeilaan ja sen myötä yksinkertaisesti tehostaa konversiota, joka tuo sinulle liidejä.

Perjantaina, 9.4.2021

Verkkosivut kaupantekovälineenä ilman hienoja digimarkkinoinnin trendisanoja

Usein verkkosivujen julkaisun aikana ja sen jälkeen keskitytään muunmuassa siihen kuinka saadaan alhaisempi bounce rate, parempi konversio-aste, paras ROI, parempi Page Ranking Status. PageSpeed Insights -tulos yli 80/100, tehokkaampi markkinoinnin automaatio ja vaikkapa toimiva liidigeneraattori. Menikö yli hilseen? Näitä hienoja sanoja on varmasti tullut vastaan ja saatat ihmetellä mitä ne tarkoittavat. Avataanpas siis homma auki.

Perjantaina, 11.8.2017