Mitä tehtiin
WorkPowerin ja MediPowerin sivustot toteutettiin WordPress Multisite -ratkaisuna, joka mahdollistaa molemmille brändeille oman visuaalisen ilmeensä, mutta jakaa saman monipuolisen lohkogallerian. Uudistetulla sivustolla käyttäjäpolut suunniteltiin selkeiksi ja intuitiivisiksi kohderyhmien tarpeita ajatellen.
Työnhakijoille tarjottiin helppokäyttöinen hakutoiminto, joka päivitettiin modernimmaksi sekä ulkoasultaan että käytettävyydeltään. Yritysasiakkaille palvelutarjonta tehtiin selkeäksi ja houkuttelevaksi. Yhteydenottolomake optimoitiin lisäämään oikeanlaisia yhteydenottoja oikeaan paikkaan.
Sivustoa elävöitettiin pienillä yksityiskohdilla, kuten mikrointeraktioilla, brändielementeillä ja liikkeellä, jotka tuovat raikkautta ja modernia ilmettä.
Lopputulos
WorkPower ja MediPower saivat selkeät, raikkaat ja ammattimaiset sivustot, jotka palvelevat sekä työnhakijoita että yritysasiakkaita. Markkinointitiimi hyötyy joustavasta lohkokirjastosta, joka mahdollistaa monipuolisen sisällön rakentamisen ilman teknistä osaamista. Sivusto edistää brändimielikuvaa monialaisena henkilöstöpalveluiden tarjoajana ja tukee yrityksen liiketoimintatavoitteita modernilla ja käyttäjäystävällisellä otteella.