Pama keksi jääkiekkomailan uudelleen

01 Yrityksestä

Padasjoen mailatehdas, tuttavallisemmin PAMA, kehitti uuden sukupolven mailan. Dude kutsuttiin hätiin toteuttamaan verkkokauppa, joka tuo mailan myös kuluttajien saataville.

Vieraile sivustolla

02 Graafinen ilme

Ilmettä lähdettiin rakentamaan PAMAn logon sekä takovan sepän ympärille. Näistä poimittiin iskevän punainen sekä mustan ja harmaan välimuodot käytettäväksi verkkokaupan ulkoasussa. Uuden tuotteen lanseeraukseen tarvittiin myös laadukkaat valokuvat, jotka hoitui Duden yhteistyöverkoston kautta.

03 Verkkokauppa

Helppoa ostamista laitteella kun laitteella

Verkkokaupasta saatiin käyttäjälle helppo ja suoraviivainen ostokokemus kaikilla laitteilla. Ostajan ei tarvitse valita mitään muuta kuin mailan kätisyys ja malli. Matkahuollon Lähellä-paketilla tilaaja saa kätevästi paketin vaikka viereiseen R-Kioskiin. Kauppa palvelee yhtä aikaa mainiosti niin kuluttajia kuin yrityksiäkin.

04 Miten onnistuimme

Yhteistyö Duden kanssa sujui kerrassaan mainiosti. Aikataulu ja budjetti pitivät ja kaikkiin kysymyksiimme vastattiin ripeästi. Asiakkaat ovat kehuneet sivustoamme tyylikkääksi ja verkkokauppaa selkeäksi. Verkkokaupan ylläpito on helppoa eikä vaadi pitkää perehdytysaikaa työntekijöiltä. Myös sivujen ylläpito on helppoa. Suosittelen Dudea lämpimästi kaikkiin nettisaittihankkeisiin.

Jussi Kaulio

Toimitusjohtaja