Pama keksi jääkiekkomailan uudelleen

Padasjoen mailatehdas, tuttavallisemmin PAMA, kehitti uuden sukupolven mailan. Dude kutsuttiin hätiin toteuttamaan verkkokauppa, joka tuo mailan myös kuluttajien saataville.

Graafinen ilme

Ilmettä lähdettiin rakentamaan PAMAn logon sekä takovan sepän ympärille. Näistä poimittiin iskevän punainen sekä mustan ja harmaan välimuodot käytettäväksi verkkokaupan ulkoasussa. Uuden tuotteen lanseeraukseen tarvittiin myös laadukkaat valokuvat, jotka hoitui Duden yhteistyöverkoston kautta.

Helppoa ostamista laitteella kuin laitteella

Verkkokaupasta saatiin k√§ytt√§j√§lle helppo ja suoraviivainen ostokokemus kaikilla laitteilla. Ostajan ei tarvitse valita mit√§√§n muuta kuin mailan k√§tisyys ja malli. Matkahuollon L√§hell√§-paketilla tilaaja saa k√§tev√§sti paketin vaikka viereiseen R-Kioskiin. Kauppa palvelee yht√§ aikaa mainiosti niin kuluttajia kuin yrityksi√§kin.

Yhteistyö Duden kanssa sujui kerrassaan mainiosti. Aikataulu ja budjetti pitivät ja kaikkiin kysymyksiimme vastattiin ripeästi. Asiakkaat ovat kehuneet sivustoamme tyylikkääksi ja verkkokauppaa selkeäksi. Verkkokaupan ylläpito on helppoa eikä vaadi pitkää perehdytysaikaa työntekijöiltä. Myös sivujen ylläpito on helppoa. Suosittelen Dudea lämpimästi kaikkiin nettisaittihankkeisiin.

Jussi Kaulio Toimitusjohtaja

Kova meno. Olen vakuuttunut, haluan ottaa yhteyttä.

Ota yhteyttä